• SIGURNO ONLINE PLAĆANJE I BRZA DOSTAVA
 

DOSTAVA I PREUZIMANJE ROBE

  • Dostavu vršimo kurirskom službom ili  našim dostavnim vozilom na području Zagreba.
  • Za svaku vašu narudžbu iznad 500 kuna dostava na području Republike Hrvatske je besplatna. (Osim za otoke na koje se plaća dodatnih 45kn fiksne naknade.)
  • Za narudžbe vrijednosti manje od 500 Kn naplaćujemo 40 kn po pošiljci.
  • Naručene proizvode dostavljamo u  roku od 2-5 radnih dana, ovisno o adresi dostave.
  • Dostava se vrši samo unutar Republike Hrvatske.
  • Smart Mission d.o.o. nije odgovoran za eventualno kašnjenje isporuke paketa putem dostavne službe.
  • Robu možete preuzeti i osobno, u dućanu u Zagrebu na adresi Nova Cesta 40a

 

DPD PAKETNA DOSTAVA

CugaKlik.hr dostavlja pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s tvrtkom DPD Croatia d.o.o.

Prednosti DPD dostave:

  • Predict – interaktivna obavijest o dostavi paketa u okviru od jednog sata!
  • myDPD web aplikacija i mobilna aplikacija – uz myDPD nema više propuštenih paketa. Sami odlučujete „kada“ i „gdje“. Ne može jednostavnije. Preuzmite aplikaciju na svoj mobitel ili posjetite myDPD web stranicu
  • Follow My Parcel – portal za preusmjerenje paketa na alternativnu adresu
  • Dostava na Pickup lokaciju – mogućnost dostave na jednu od 393 Ina maloprodajnih mjesta, 109 Petrol maloprodajnih mjesta i 17 DPD depoa diljem Hrvatske
  • Pickup Station – paketomati, preuzimanje 24/7
  • Cash On Delivery– mogućnost plaćanja iznosa pouzeća u gotovini
  • Live tracking – tijekom cijelog procesa dostave možete online pratiti gdje se paket točno nalazi
  • Dostava je sljedeći radni dan (24h), osim manja mjesta za koje raspored dostave možete pogledati ovdje.

Kako funkcionira Predict & FMP (Follow My Parcel)?

Dan prije same dostave primatelj paketa dobiva Viber ili SMS poruku te e-mail obavijest da je njegov paket na putu te da će biti isporučen sljedećeg dana. Ako primatelju paketa ne odgovara predviđeni datum dostave, na raspolaganju su mu sljedeće alternativne mogućnosti dostave:

  • Odabir susjeda: paket dostavljamo odabranom susjedu
  • Davanje punomoći DPD-u da paket ostavi na dogovorenom sigurnom mjestu
  • Odabir najbliže Pickup lokacije: Ako vam radno vrijeme i raspored otežavaju primitak paketa – ne brinite! Preuzimanje paketa nikad nije bilo jednostavnije! U suradnji s DPD-om, stručnjacima za paketnu dostavu, moguće je preuzeti paket
    na INA i Petrol maloprodajnim mjestima. Sada možete obaviti sve svoje obaveze i preuzeti paket bez stresa jer je rok za preuzimanje paketa čak 7 kalendarskih dana! Prije same dostave paketa zaprimit ćete SMS/e-mail obavijest s datumom
    dostave i linkom na portal putem kojeg je moguće odabrati dostavu na željeno INA ili Petrol maloprodajno mjesto! Dodatno, tijekom cijelog procesa dostave možete pratiti gdje se paket točno nalazi. U Hrvatskoj je trenutačno 519 Pickup Paketnih dućana, od čega 393 Ina maloprodajnih mjesta, 109 Petrol maloprodajnih mjesta i 17 DPD depoa diljem Hrvatske
  • Promjena adrese dostave: paket ćemo dostaviti na drugu adresu (na primjer, na adresu prijatelja ili adresu gdje je primatelj zaposlen)
  • Promjena datuma dostave: dostavu je moguće odgoditi do 5 radnih dana

Dodatno, na sam dan dostave primatelj paketa će još jednom zaprimiti poruku o očekivanom vremenu dostave – zahvaljujući Predictu i vremenskom okviru dostave od 1 sata, DPD se pobrinuo za to da možete isplanirati svoje vrijeme i ne čekati na
dostavu satima!

Za dodatne informacije o dostavi slobodno kontaktirajte:

  • DPD služba za korisnike : +385 (0)1 3430 600, customerservice@dpd.hr
  • DPD e-mail: info@dpd.hr

POVRAT I REKLAMACIJA

Kupac prava na povrat robe i reklamacije ostvaruje u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014).

Kupac proizvode pregledava prilikom preuzimanja dostave kada ima pravo uložiti prigovor na vidljive nedostatke dostavljene robe, poglavito na količinu isporučene robe, dok za nedostatke koji se nisu mogli otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja proizvoda, Kupac je dužan o takvom nedostatku obavijestiti Prodavatelja bez odgađanja.

Ukoliko Kupac prilikom prvog korištenja proizvoda ustanovi da je proizvod koji mu je isporučen neispravan ili da s istim nije zadovoljan, upućuje se da pošalje reklamaciju s navođenjem broja narudžbe ili korisničkog imena te opisa reklamacije na e-mail info@cugaklik.hr

Jednostrani raskid ugovora

Korisnik ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga.

Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

  • Ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena.
  • Ako je predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje.
  • Ako je bila otpečaćena nakon dostave.
  • Ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.
  • Ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke.
  • Ako je predmet Ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije.

Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti SMART MISSION d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na SMART MISSION d.o.o., Solinska Cesta 7, 10010 Zagreb Hrvatska) ili elektroničkom poštom na info@cugaklik.hr, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.

Obrazac za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi OVDJE korisnik može elektronički ispuniti i poslati u kojem će mu slučaju SMART MISSION d.o.o. bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.

Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora. Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada SMART MISSION d.o.o. zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat.

Povrat novca SMART MISSION d.o.o. može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad. Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu SMART MISSION d.o.o., Solinska cesta 7, 10010 Zagreb, Hrvatska bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je SMART MISSION-u, uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik snosi sam. Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju bit će te obaviješteni. Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti SMART MISSION-u iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio SMART MISSION o jednostranom raskidu Ugovora.

 

PISANI PRIGOVOR POTROŠAČA

U slučaju Korisnikovog nezadovoljstva s uslugama Prodavatelja, pisani prigovor se može uputiti putem preporučene poštanske pošiljka na adresu Smart Mission d.o.o., Solinska cesta 7, 10010 Zagreb ili putem maila info@cugaklik.hr

Ukoliko Korisnik želi uložiti prigovor iz područja zaštite osobnih podataka, isto može učiniti putem e-mail info@cugaklik.hr

cugaklik.hr logo